Lave menu


Xarhaaz

Tento národ staví svou moc na umění magie. Xarhaazové jsou inteligentní, vznešenou rasou stavějící svou společnost na bedrech otroků. Víra v boha smrti Xarha je předurčuje pro necromancii. Xarhaazi představují ve světě velké zlo. Nicméně zlo velmi inteligentní a podlé. Dlouhá staletí v otrokářské společnosti se podepsala na fyzických vlastnostech této rasy, avšak dala jim čas pro rozvoj intelektu. Xarhaazové nevystojí žádnou z jiných ras, avšak pár jedinců, především z lidské společnosti, se dostalo do společnosti Xarha a jeho národa. Xarh bdí nad každým z jeho dětí.

Ability:

  • Dark wrath (aktivní) - Stav nabití energií, který zvyšuje sílu útočných kouzel a umožňuje udělit kritický zásah kouzlem
  • Bloodbath (aktivní) - přesunutí vlastní životní síly do energie many
  • Dark pact (aktivní) - umožňuje posilnit a podmanit si nemrtvé vyvolané pomocí kouzla Animate Dead
  • Magic Affiliation (pasivní) - Navýšení bonusu magických vlastností ze všech předmětů, které má postava na sobě (neplatí pro amulety) o 20 %

Aktivní rasové ability se vyvolávají příkazem .raceability, je vhodné si je nastavit na makro nebo používat ikonku přes příkaz .lista.

Dark wrath

  • Bonus Spell Damage Increase Úroveň / 5
  • Šance na kritický zásah kouzlem Úroveň / 5
  • Kritický zásah navýší zranění kouzla o 50 %
  • Kritický zásah není možné udělit hráči
  • Stav navyšuje účinnost všech seslaných prokletí o 20 %
  • Stav trvá neomezenou dobu, dokud není ručně vypnut
  • Navýšení magických odolností o Úroveň / 20 (zaokrouhleno dolů)
  • Zapnutý stav bere Úroveň / 2 z maximální zásoby many, maximálně však 20 many

Bloodbath

  • Přesune polovinu aktuálních životů
  • Získaná mana se rovná počet přesunutých životů * (0,5 + dovednost Meditation / 125)
  • V případě, že dovednost Meditation je vyšší než 100, tak se navíc k násobku připočte bonus (dovednost Meditation - 100) / 28,5
  • Prodleva na opětovné použití: 5 minut

Dark pact

  • Podmaněný nemrtvý nezabírá žádné místo na ovádání tvorů
  • V případě, že je zacílen tvor, který už podmaněný je, tak nezmění majitele, ale je dále posílen
  • Podmaněný nemrtvý získá dvojnásobek životů a navýšení zranění o Úroven / 2 %
  • Opětovné podmanění navýší životy o Úroveň / 1 % a zranění o Úroveň / 4 %
  • Prodleva na opětovné použití: 10 minut
Odkazy: Člověk Farea Zorai Gwali
forum dp2 ozveny dp2 obchodna vyveska
soubory ke stazeni
privesky dp2