Lave menu


7.09.2019, Úprava kódu - 10, System

Specializace
- Otevřen dům Šestky a umožněno si zvolit Specializaci
- Do měsíce očekávejte ještě větší revizi

Runické předměty
- Umožněno použivání runických nářadí a esencí
- Runickou esenci je možné použít pouze na zbroj nebo zbraň, která je vyrobena řemeslníkem
- Počet run, které je potřeba do předmětu k získání maximální síly vlastnosti vložit, je určen dle maxima vlastnosti a úrovně esence. Například k získání maximální vlastnosti 50 Hit lightning u zbraně druhé úrovně je potřeba 10 modrých a 10 červených run.
- Při ztrátě těla je maximální síla náhodně vybraných vlastností snížena a vložené runy nad tuto hodnotu jsou navráceny
- K vytvoření očarovaného předmětu je potřeba Krystal, zakoupený od úředníka, který je nabitý krystalem ve vybraných dungeonech

Změny
- Tezar - do prodeje přidána magická hůlka sloužící ke zjištění síly magického předmětu
- Obchodní síň - přidán popisek "Návod" u receptů
- Obchodní síň - přidána sekce na jízdní zvířata
- Postava - podmínka pro založení druhé postavy snížena na 40. úroveň
- Zagan-Mar - do dolu u kameníka přidána výheň a horník
- důl 3498 1765 - přidána kovadlina a výheň
- Podpůrný materiál - zrušen podpis výrobce
- Lama - možnost nalézt lamu s jiným zbarvením

Opravy
- Recepty - oprava textů
- Mágovské hole - oprava klesání vlastnosti Lower Reagent Cost dle durability
- Řemeslníkův obchodník - oprava typu sena v ceníku
- Zakázky - oprava správného počtu použití runického nářadí z odměny
- Zakázky - oprava nastavení Mapy aby měla poklad pro řemeslníky
- Cech - oprava zobrazení starých cechů v diplomacii
- Zbroj - oprava chybějící mezery u označení poškozeného zdobení
- Zdobení - oprava funkčnosti Oak aury
- Tvorové - oprava bojování ochočených tvorů mezi sebou při zranění explozí
- Jízdní tvorové - oprava možnosti zanechání šípů/šipek ve zvířeti i v případě, že nemá sedlo
- Confidence - oprava překliku v textu
- Mrtvola - oprava vylootění všech itemů i v případě přetížení

Novinky

    1.12.2019, Vánoční čas, General

    Vážení hráči,
    nadešel první advent, první prosinec a je tak zřejmé, že Vánoční období už začíná. Aby toto období bylo nejen ve hře, ale i ve Vaších rodinách obdobím klidu a pohody, tak přinášíme úpravy, které tomu snad napomohou.
    Tou první je, už pro mnohé známé, získávání zvláštních hůlek za zabitá monstra. Tyto hůlky je následně možné použít k nákupu u Tezara.
    Také jako malá drobnost, bude možné čas od času nalézt ve světě padající hvězdy, které plní funkce různých orbů.
    A jako poslední, co by té cílené pohodě mělo napomoci nejvíce, se další úprava týká poškozování výbavy při ztrátě těla, které bude v tomto období plně zrušeno.
    Trvání těchto změn bude měsíc, tedy do prvního ledna.

    Přejeme hezké prožití následujících svátků a příjemnou hru.

    30.11.2019, Úprava kódu - 16, System

    Runické předměty
    - Vytvořeno poškozování runických vlastností na předmětu při ztrátě těla
    - Poškození je zobrazeno v infu u maximálního počtu run (X/Y)

    Runické esence
    - Přidána možnost proměnit všechny esence na prach
    - Předělání se provádí poklikem na esenci, zacílením stejné esence a potvrzení akce v tabulce
    - Z každé esence je 1 prach s úrovní a určení pro typ výbavy dle použité esence
    - Za pomocí 1 prachu esence je možné opravit 1 runickou esenci na předmětu do její plné síly
    - Přidáno zobrazení poškození pokud je esence z poškozeného předmětu (zobrazeno X/Y u vlastnosti značící aktulní a maximální počet run co lze po opravě vložit)

    Zbraně
    - U zbraní Dagger, Short Spear, Wooden Sword, Kryss, Kama, Double Axe, Katana, Nailed Maul, Quarter Staff, Double Bladed Staff, Bone Harvester a War fork došlo ke zrušení možnosti nastavení zranění do plusu oproti základní hodnotě a tím snížení rychlosti útoku zbraně.
    - Tyto zbraně už ze základu mají nastavenou velkou rychlost útoku vůči zranění, které mají a tato možnost rozhodila chtěné nastavení DPS pro všechny zbraně
    - U všech těchto zbraní, které spadají výpočtem zranění nad základní hodnotu bylo nastaveno zranění a rychlost na základní (nejvyšší) hodnotu.

    Svět
    - Temný Balron - počet orbů dovednosti navýšen na 4
    - Hora kyklopů - zisk specializačních zkušeností za projití dodatkové části navýšen na 20

    Změny
    - Nováček - nastavení všech nováčkových bonusů až do 30. úrovně s postupným snižování účinnosti
    - Úkol - Překazené přátelství - nastavena možnost opakování úkolu
    - Úkol - Překazené přátelství - nastavena možnost plnění úkolu ve skupině
    - Šípy, šipky - zrušen podpis výrobce
    - Obchodní síň - přidány podkategorie k esencím (zbraně/zbroje/štíty)
    - Ulari - snížení rychlosti pohybu
    - Ulari - snížení zranění z ohnivé podoby
    - Vak na bylinky - nastaveno automatické sbírání bylinek do opasku z mrtvol po otevření
    - Runické esence - nastavena možnost výskutu vlastnosti Luck na esencích pro zbroje
    - Orb obohacení - zdvojnásobena šance k náleznosti
    - Dungeony - přidána bonusová šance k náleznosti všech orbů a Topazu o 25% za každého člena party navíc nad 4 členy
    - Dungeony - zdvojnásobena šance k náleznosti všech orbů a Topazu při zabití monster uvnitř Dungeonu
    - Tresdin - nastavena možnost zahodit úkol jakmile na nástěnce není aktivní
    - Magické předměty - potřebný počet run k opravě poškozených vlastností způsobených ztrátou těla snížen na 1
    - Specializace - výpočet Účinnosti nastaven aby počítal úroveň magickou i runickou (pro maximální efekt je potřeba obě v očarované zbroji na páté úrovni)
    - Fire Field - zrušeno měnění cílů hráče na monstra, která se ohněm zraní
    - Úředník - přidána možnost koupit těžební nářadí z Mithrilu, které jsou nerozbitné
    - Zakázky - zamezeno vkládání magických předmětů
    - Bard - navýšen počet louten v prodeji
    - Úředník - umožněna výměna ocele za železo
    - Řemeslnická mapa - nastavena obtížnost ochranky na úroveň 1
    - Greater Cure Potion - nastavena imunita na jedy po vypití na 3 vteřiny
    - Bleed Attack - nastavena imunita u hráčské postavy po vyléčení krvácení trvající 3 vteřiny
    - Disarm - nastavena imunita u hráčské postavy po skončení efektu na 3 vteřiny
    - Mortal Strike - nastavena imunita u hráčské postavy po vyléčení nebo skončení efektu trvající 3 vteřiny
    - Ulari - znemožněno léčení pokud je v neutrální podobě
    - Disarm - útok při použití na hráčskou postavu nyní nevyhazuje zbraň z ruky, ale způsobí postih do bojových dovedností dle výšky bojové dovednosti útočníka

    Opravy
    - Animal Taming - oprava zobrazení postavy, které zakázka patří v popisu
    - Mág/Zaklínač - 1, 2 - oprava aplikování ohnivého efektu při zranění cíle kouzlem Explosion, Meteor swarm a Firefield
    - Obchodní síň - oprava chyby při vložení prázdného stájního svitku
    - Úkoly - oprava záhadné možnosti způsobující zaseknutí některých časovačů pro opakování úkolů
    - Orb uchování - opravena možnost používat na očarované předměty
    - Orb zapomnění - oprava chyby způsobující vymazání více vlastností najednou
    - Gift of Renewal - oprava chybného aplikování elementárních statusů na sesílatele
    - Tinkering - oprava možnosti vyrábět Potion kegy bez spotřeby sudu
    - Vlastnosti - oprava zobrazení správné hodnoty z Minotaur aury u vlastnosti Absorb
    - Sedlo - oprava uchování počtu přidaných Vaků při sundání a znovu nandání
    - Healing Touch - oprava správné účinnosti na obvazy
    - Heavy Crossbow - oprava přenastavení min-max zranění po restartu
    - Obchodní síň - oprava chybného zobrazení Runických Esencí v kategorii Ostatní
    - Revenant - oprava chybně nastavené imunity na Dispel
    - Hudební nástroje - oprava chybného automatického použítí bonusu štěstí barda při použití některých nástrojů
    - Kulička zkušenosti - oprava možnosti klikání na větší vzdálenost
    - Specializace - oprava počítání štítů do celkového součtu síly zbroje
    - Řemeslnická mapa - oprava zobrazení správné nabídky při kliknutí na mapu
    - Runické předměty - oprava poškození magické části při ztrátě těla

    19.10.2019, Úprava kódu - 15, System

    Výroční odměny
    - Vracíme do hry předchozí výroční odměny, které budou k dispozici všem dle stáří účtu, počítaje od roku 2012
    - Příštím rokem pak bude vytvořena nová řada odměn, které budou dávány dle staří účtu od tohoto roku
    - Odměny tak budou staré i nové rozdávány zároveň, jen ten, kdo má účet už pár let, tak dostane několik z původní řady naráz a poté mu postupně bude dodán zbytek.

    Změny
    - Obchodní síň - do předmětů k poptávce přidán Topaz
    - Kniha písní - Akord D - zrušena změna aktuálního cíle k útoku na jiný náhodný
    - Kniha písní - Xarhův šepot - zrušena změna aktuálního cíle k útoku na jiný náhodný
    - Úředník - cena k jednomu navýšení prostoru banky je nyní fixně nastavena na 25 tisíc
    - Gremoniáni - změna jména jednotlivých NPC
    - Vrány - změna jména jednotlivých NPC
    - Úlomek krystalu - umožněno rozbití krystalu na stříbrný prach
    - Hůlka na určení síly předmětu - oprava zobrazení hodnoty v případě, že předmět má hodnotu nižší než minimální
    - Mapa Arapalu - nastaveno aby při prvním předání byla hned rozvinuta
    - Arapal - Larma - přidán část dialogu umožňujcí výměnu řemeslnického magického oblečení
    - Ohlávka - zrušen bonus z dovednosti na počet životů při nasazení ohlávky nebojovému tvoru
    - Ohlávka - nastaven postih na počet životů (X-4)/2, kde X je hodnota Materiálu při nasazení ohlávky nebojovému tvoru
    - Orb uchování - zrušeno zobrazení síly předmětu po použití (ukazovalo chybné hodnoty a stejnou funkci se správnou hodnotu zastává hůlka)
    - Farea - přidán nový příkaz k ovládání Spirita - .Summon - přivolá už vyvolaného Spirita k sobě
    - Farea - přidán nový příkaz k ovládání Spirita - .Spirit1 - vyvolá prvního Spirita
    - Farea - přidán nový příkaz k ovládání Spirita - .Spirit2 - vyvolá druhého Spirita
    - Orb dovednosti - do světa přidána náleznost tohoto orbu sloužícího k navýšení limitu součtu dovedností postavy
    - Nová postava - přidáno více léčivých lektvarů do začátku
    - Nová postava - přidány protijedové lektvary do začátku
    - Úkoly - přenastaveno plnění jednotlivých úkolů při zabití tvora od konce, z pravidla toho těžšího úkolu, aby se nestávalo např. že zabití Ducha bandity se bude počítat pouze jako zabití silného bandity
    - Úkoly - do světa přidán nový úkol na zabíjení Dz'Monů

    Opravy
    - Runická esence - oprava šance výběru náhodných vlastností z jednotlivých kategorií při vytvoření
    - Úkol na Ledové kameny - oprava chybějící prodlevy k opakování úkolu
    - Kniha map - oprava chybné možnosti vložit řemeslnické mapy a tím změnit jejich typ
    - Řemeslnická mapa - oprava nastavení stálého vyluštění
    - Otázky z historie - oprava možnost opakovaně otevřít dialog
    - Farea - Spirit - opraveno chybně nastavena možnost libovolně procházet skrze Spirita i když není v podpůrné podobě
    - Necromancy - Horrific beast - oprava ponechání dosahu zbraně na 2 pole ihned po proměně
    - Necromancy - Lich form - oprava ponechání dosahu zbraně na 2 pole ihned po proměně
    - Ohlávka - oprava podmínky aby nešlo nasadit ohlávku tvoru, který by i s ní už neměl dostatek životů - Nová postava - oprava nastavení sytosti na nový systém

    12.10.2019, Sběr krystalů, Události

    Na vědomí se dává, že arcimágyně Myrra ve spolupráci s Domem všeličných umění, loveckého cechu z Foxhole a s pomocí všech, kteří nabídli k výkupu nalezené úlomky dokončila první část výzkumu a nyní nabízí spojení cestovních knih s ostrovem.

    Z dobrodruhů, kteří se zapojili do sběrné soutěže se na prvních třech pozicích umísťují tito sběratelé:
    1. Mafuko - 2856 kusů
    2. Cassandra - 2149 kusů
    3. Tersivan - 1760 kusů

    Těmto patří velké díky všech a také jim brzy bude doručena slíbená odměna ještěrky z chovu lorda Gerwyna.

    Další sběratelé, kteří si za svou práci zaslouží osobní jmenování jsou:
    Taurion - 1010 kusů, Zaknaktel - 994 kusů, Beor - 897 kusů, Kashya - 765 kusů, Mort - 734 kusů, Wegga - 590 kusů

    9.10.2019, Úprava kódu - 14, System

    Změny
    - Party status - zrušeno počítání zranění a léčení přez skutečnou hodnotu (nezapočítává se zranění větší než zbývající počet životů atd.)
    - Dungeony - nastaveno automatické vynulování Party statusu při vstupu
    - Řemeslník - mapy ze zakázek nyní nevyžadují dešifrování
    - Materiál - změna desetinnové dračí hrubé kůže z šupin na pásky

    Opravy
    - Kniha písní - oprava prodlevy znovuaplikace u Akordu G
    - Specializace - oprava času u záznamu dungeonů
    - Zbraně - oprava zobrazení Damage increase vlastnosti z materiálu a kvality
    - Tvorové - oprava podmínky při předávání tvora s vyšší úrovní než může postava ovládat

forum dp2 ozveny dp2 obchodna vyveska
soubory ke stazeni
privesky dp2