Ultima Online: Dark Paradise 2 - Novinky

Lave menu


Novinky

15.05.2018, Úprava kódu, System

Esence předmětu
- Z runických předmětů je nyní umožněno vyndávat jejich esenci. K tomu slouží nový krystal, který lze zakoupit u mága Kera v severní Gheerské části.
- Tato esence v sobě drží všechny runické i magické vlastnosti včetně dalších přidaných (Slayery, popis, očarování, úroveň).
- Esenci je po vyndání možno zpět vložit do cíleného nemagického a nerunického předmětu.
- Cílený předmět musí být stejného typu jako předmět z kterého byla esence vytažena. Jedinou výjimku zde tvoří duplicitní vzhledové předměty (například Katana a Fareanská zdobená Katana), mezi těmito předměty je možné esenci přenášet.
- Pro umožnění vložení esence do jiného typu předmětu je nutné nejprve esenci upravit za pomocí dalšího krystalu, který je také dostupný k zakoupení u stejného obchodníka.
- První úprava umožní přenášet esenci na předměty ze stejné kategorie. U zbraní to znamená umožnění přenesení na zbraně sdílející stejnou dovednost (Katana na Halberdu např.). U zbrojí jde o možnost předání esenci mezi stejným typem zbroje (Plátová helma na Plátové rukavice).
- Druhá úprava umožní přenášet esenci na předměty ze stejného základního typu. U zbraní jde o penesení z libovolné zbraně na jinou zbraň (Katana na Kryss) a u zbrojí na libovolnou zbroj (z plátových rukavic na kroužkovou tuniku).
- První úprava potřebuje vždy 1 tento krystal. Na druhou úpravu jsou poté potřeba krystaly 3.
- Esence není nikdy možné přenášet mezi předměty vyrobené z různých řemeslných dovedností (Luk z Carpentry na Katanu z Blacksmithy např.)

Page
- V systému došlo ke změnám, aby nešlo o pouhé zaslání krátké zprávy s neohrabanou možností odpovědi. Tyto změny zahrnují možnost psaní výrazně delší zprávy, procházení archivu všech zpráv včetně diskuse k ním, umožnění napsání zpětné odpovědi a poslední v řadě možnost jako hráč page uzavřít za vyřízenou, pokud se například dořeší situace dříve než stihneme reagovat.
- Nedostatek těchto věcí limitoval ve vhodném vyřizování zpráv i nás, proto věříme, že úprava přispěje k lepší vzájemné komunikaci a řešení problémů.

Orby
- Do hry byly přidány k náleznosti dva nové orby:
- Orb zapomnění - odstraní z předmětu jednu náhodně vybranou magickou vlastnost
- Orb prázdnoty - odstraní všechny magické vlastnosti z vybraného předmětu

Změny
- Telekineze - nastaveno odolávání efektu za pomocí Magic Resistance dovednosti
- Příkazy - zrušen příkaz ".Chyba", pro hlášení použijte zaslání běžné Page
- Specializace - nastaveno odkrytí postavy při použití aktivačních schopností
- Tinkering - umožněno vyrábění Gears po více kusech
- Lišta - přidána možnost zadání výchozí pozice pro otevření pomocí příkazu ".Lista X Y"
- Před časem se ve většině dungeonech zkušebně snižoval respawn pokladů. Tato změna se spíše prosadila, proto stále zůstává a spíše budeme zvažovat ještě úpravu na ještě nižší dobu nebo vytvoření vhodného systému respawnu, díky kterému by nabídka dungeonů mohla lépe zvládat poptávku.
- Parta - navýšená vzdálenost na kterou lze přidávat člena do party
- Mind Rot - zrušena prodleva omezující použití
- Orb náhody - použití orbu je možné i na už magické předměty u kterých tak dojde ke smazání a přepsání magického nastavení na nové náhodně vybrané orbem
- Animate Dead - byl upraven výpočet určující finální bojové dovednosti oživlého tvora
- Štíty - šance na pohlcení kouzla byla u dřevěných štítů navýšena na 1/3/4/5/6/10 dle materiálu štítu
- Štíty - u dřevěných štítů bylo přidáno navýšení všech regenerací postavy o 1/3/4/5/6/10 procent dle materiálu štítu
- Teleport - Použití kouzla je nyní navázano na počet nabití, které se při užití využije. Maximální dostupný počet nabití je ovlivněn obratností sesílatele (1 + Dex / 10). Jedno nabití se obnoví za pět vteřin.
- Tábor - Maximální počet obchodníků, kteří mohou být v táboře, je nyní počítán z počtu unikátních herních účtu postav mezi obyvateli, namísto počtu obyvatel jako tomu bylo dříve.
- Pravidla - zrušena podmínka zakazující pobyt postav ze stejného účtu v jednom táboře
- Obchodní síň - úprava aby Očarované runické předměty zobrazovaly magickou vlastnost po vložení do prodeje nebo aukce i v případě, že nejsou nabité
- Šperky - na magické prsteny a náramky byla přidána šance k výskytu regeneračních vlastností
- Headless - navýšen výskyt v bažině u Foxhole a Gheeru
- Kniha písní - přidáno zobrazení efektů do Vlastností
- Kniha písní - navrácena účinnost efektů na SDI, kde dříve zřejmě docházelo k chybě a pádu serveru. Chybu se pro opravu nepodařilo zopakovat, lze proto ještě očekávat s tímto potíže, které po dalším pozorování budou finálně opraveny.
- Krystal k uchování dovednosti - umožněno nastavení stupňů bezpečnosti při zamčení na veřejné ploše tábora nebo v domě. V případě zamknutí ve stanu může použít pouze majitel stanu.
- Sud na lektvary - umožněno nastavení stupňů bezpečnosti při zamčení na veřejné ploše tábora. V případě zamknutí ve stanu může použít pouze majitel stanu.
- Jahody - snížena váha
- Unikátní předměty - přidána podmínka aby unikátní předměty (jako např Hromové kladivo) nešlo modifikovat orby, runickým nářadím nebo vysávat magické vlastnosti do runického předmětu
- Tábor - došlo k přestěhování dvou táborů dlouhodobě neaktivních hráčů, aby vznikla místa pro tábory nové
- Rytíř/Kapitán - Silná motivace - doba trvání navýšena na 35 vteřin

Opravy
- Krystal k uchování dovednosti - opraveno aby uzamčený krystal nemohla využívat osoba, která k němu nemá bezepčnostní práva
- Animate Dead - opraveno aby z kostí po mrtvém tvoru nebylo možné stahovat kůže a maso
- Wither - oprava pádu serveru při aplikaci postihu rychlosti pohybu
- Hůlka - oprava zobrazení Blessed vlastnosti
- Animal Taming - oprava chyby způsobující dlouhou prodlevu použití dovednosti
- Maso - oprava správného zobrazení popisku u čerstvého masa
- Water Elemental - upraveny podmínky pro výběr postav a tvorů, které léčí
- Krystal moci - oprava smazání krystalu při použití na Spirita
- Gamar - oprava možnosti odnaučení dovednosti Alchemy
- Evasion - oprava bonusu k šanci na vykrytí zásahu
- Tvorové - oprava chyby kvůli které po respawnu nemuseli vždy mít doplněnou staminu nebo manu
- Teleport - opraveno aby kouzlo kontrolovalo a zapínalo pasti při přemístění
- Explosion - zrevidována podmínka pro přeskočení při smrti prvního cíle
- Stříbrný prach - oprava potřebného počtu k nabití jednoruční nebo dvouruční zbraně. Tyto hodnoty byly mezi sebou prohozeny.
- Nature Fury - opraveno přeskakování na další cíle skrze nepřístupné zdi
- Tábor - oprava zobrazení záznamu při darování peněz odboji
- Kniha písní - oprava špatné nastavené konzumace staminy, která namísto toho brala další manu navíc
- Vlastnosti - oprava zobrazení hodnoty Protection u rasy Xarhaaz
- Kniha písní - Dm akord - oprava přerušení právě vyvolávaného kouzla při použití
- Vlastnosti - oprava zobrazení správné hodnoty Healing Touch u rasy Xarhaaz
- Štíty - oprava zobrazení Healing Touch vlastností, které byly aktivní, ale nezobrazené
- Kniha písní - Balada Neprojdeš - oprava aby správně dávalo pohlcení kouzla namísto předešlé špatně umístěné vlastnosti
- Succuba - oprava nemožnosti sání života z Attunement zbraní
- Achievementy - oprava zobrazení textů v černé, nepopsané, barvě v tabulce úkolů Oriase
- Orias - oprava aby bludičky vyskytující se v okolí neaktivních měsíčních bran byly započítávany do úkolů
- Vlastnosti - oprava zobrazení správné hodnoty u Evasion bonusu k vykrytí
- Poptávka - oprava možnosti vytvořit poptávku na neexistující orb nebo runu
- Přirozená odolnost - oprava obnovení odolností na statusu postavy při zapnutí a skončení efektu
- Bojovník/Vrah - oprava výpočtu konvertování zranění na Chaos typ
- Bojovník/Vrah - Bojová nálada - oprava obnovení odolností na statusu postavy při zapnutí a skončení efektu
- Bojovník/Vrah - 2, 2 - oprava zobrazení výpočítané hodnoty ve Vlastnostech
- Bojovník/Vrah - Mistr zbraní - oprava konzumace many při pokusu o udělení speciálního úderu
- Bojovník/Vrah - 3, 5 - oprava nefunkční specializace
- Bojovník/Vrah - Bojový pokřik - oprava překlepu v emotu
- Bohovník/Vrah - 5, 2 - oprava zobrazení správné hodnoty ve Vlastnostech
- Rytíř/Kapitán - 1, 4 - oprava chyby aby bonusové léčení neúčinkovalo při léčení sebe sama
- Rytíř/Kapitán - 2, 4 - oprava chyby aby bonusové léčení neúčinkovalo při léčení sebe sama
- Rytíř/Kapitán - 3, 4 - oprava nefunkční specializace
- Rytíř/Kapitán - 3, 6 - oprava nefunkční specializace
- Rytíř/Kapitán - 3, 7 - oprava vzorce výpočtu bonusu
- Rytíř/Kapitán - Mocný příkaz - oprava použití schopnosti
- Rytíř/Kapitán - 4, 6 - oprava nefunkční specializace
- Rytíř/Kapitán - 5, 6 - oprava nefunkční specializace
- Kapitán - oprava chyby kvůli které byla síla run zbroje navýšena namísto snížena
- Nekromant/Vyvolávač - 1, 3 - oprava správného nastavení bonusové úrovně
- Nekromant/Vyvolávač - Nemrtvá pomsta - oprava nastavení bonusové úrovně na vyvolané tvory
- Nekromant/Vyvolávač - Nemrtvá pomsta - oprava cílení tvorů na které nelze útočit
- Nekromant/Vyvolávač - 3, 1 - oprava aplikace bonusu na Veneful spirita a tvory ze Summon Familiar kouzla
- Nekromant/Vyvolávač - 2, 4 - oprava špatně nastavené šance aplikace bonusu
- Nekromant/Vyvolávač - 2, 4 - oprava bonusové doby trvání kouzla
- Nekromant/Vyvolávač - 2, 7 - oprava hodnoty přidaného zranění
- Nekromant/Vyvolávač - 2, 7 - oprava šance k vylepšení jedu
- Vyvolávač - oprava aby nastavená bojová dovednost na vyvolané tvory mohla přesahovat hodnotu 100
- Kněz/Mystik - 2, 2 - oprava léčení Spirita pomocí léčivého kouzla Fire Field
- Kněz/Mystik - 2, 2 - oprava léčení Spirita pomocí léčivého kouzla Chain Lightning
- Kněz/Mystik - 2, 5 - oprava bonusové vzdálenosti pro oživování pomocí kouzla
- Kněz/Mystik - 2, 2 - oprava výpočtu vyléčeného množství u léčivého kouzla Chain Lightning
- Kněz/Mystik - 3, 4 - oprava zobrazení správné hodnoty ve vlastostech
- Kněz - oprava aby bonusové léčení a bonusová vzdálenost nefungovala při použití na ochočené nebo vyvolané tvory
- Mystik - oprava možnosti využívání aktivní meditace s dvouruční zbraní

forum dp2 ozveny dp2 obchodna vyveska
soubory ke stazeni
privesky dp2