Lave menu


28.09.2017, Úprava kódu, System

Specializace
- Pro lepší umožnění testování Abilit, a zároveň také specializací, každá postava nyní obdržela 30 bodů k rozdělení navíc

Opravy
- Vyvolávač - 5, 1 - oprava aby bonusové léčení platilo na všechny vyvolané tvory, ne jen vlastní
- Vyvolávač - 4, 5 - oprava aby bonusové použití Greater Heal kouzla platilo na všechny vyvolané tvory, ne jen vlastní
- Rytíř - 2, 7 - oprava nefunkční imunity na Mortal Strike při zásahu od DzMonských hvězdic
- Vrah - oprava aplikace bonusového Krvácení u zbraní, které mají Shadow Strike úder
- Kapitán - oprava aby s lukem mohl používat speciální údery
- Ethereal Voyage - oprava zaplňování Followerů po použití kouzla
- Explosion - oprava přeskočení na hráčskou postavu po smrti cíleného tvora
- Inscription - oprava výroby Runebooku bez spotřeby prazdných run

Novinky

    10.10.2017, Úprava kódu, System

    Řemeslníkův obchodník
    - Vytvořen nový typ obchodníka, který je určen k pronajmutí výhradně pro řemeslníky
    - Tento obchodníka nabízí všechny výrobky, které jeho pronajímatel umí výrobit
    - U obchodníka může pronajímatel nastavit ceny jednotlivých využitých materiálů a fixní a procentuální příplatek
    - Potřebný materiál je pak při poklikání na obchodníka možné vložit do jeho batohu, aby bylo možné jednotlivé výrobky prodávat
    - Obchodníka je také možné libovolně převlékat
    - Při nákupu si tak kupující vybere výrobek z výrobního menu zvolené dovednosti, kterou má řemeslník, a u požadovaného výrobku uvidí výslednou cenu. Počítá se zde také běžná šance na výrobu nebo exceptional kvalitu. Výrobek se tak nemusí vždy podařit vyrobit nebo není zaručena výroba v nejvyšší kvalitě.
    - Je v plánu přidání možnosti použití vlastního materiálu (kupujícího) a také využití dodatečných služeb (enhance, runické a ancient nářadí)

    Tábor
    - Umožněno provedení urychleného stavění díky kterému je za dvojnásobný poplatek peněz možné postavit kteroukoliv stavbu během jednoho dne. Urychlené stavění je možné využívat do 15. úrovně tábora.
    - Bylo provedeno přepočítání sil útočníků a obránců při napadení tábora, aby lépe odpovídalo požadovanému potřebnému počtu obránců pro nejvyšší šanci na úspěšnou obranu. Aktuálně nemá vylepšení palisád nebo zbrojnice vliv na sílu obránců, jejich účinek je automaticky započítán.
    - Zobrazení dnů v menu a záznamech tábora upraveno aby ukazovalo navíc i herní datum
    - Obrana tábora - zjednodušeny záznamy boje
    - Oprava překrývání textu na stránce Vylepšení
    - Dekorace - do nabídky přidány velké dveře (brána) s možností uzamčení na obyvatele tábora
    - Dekorace - Do nabídky přidány rostoucí stromy, které přinášejí plody (sklízet může pouze obyvatel tábora). Později se počítá s přidáním i dalších pouze dekoračních (neplodných) stromů.
    - Dekorace - do nabídky přidáno venkovní osvětlení
    - Dekorace - do nabídky přidán venkovní stánek
    - Obchodníci - Přidána možnost pořízení řemeslníkův obchodníka pro vybraného obyvatele tábora. Pokud vlastník tohoto obchodníka nebude vybrán ihned při přidání, tak je možné dodatečně nastavit poklikáním na jeho spawner. U řemeslníkova obchodníka je možné nastavit rasu, pohlaví a upravovat jméno a vzhled stejně jako u bežných obchodníků.
    - Obchodníci - přidána možnost nastavení daně pro řemeslníkové obchodníky

    Změny
    - Postava - přidáno tlačítko ke skrytí/zobrazení panelu aktuálních dovedností
    - Postava - přidáno tlačítko ke skrytí/zobrazení panelu se specializací
    - Nástroje - navráceno zobrazení výrobků červenou barvou v případě, že postavě chybějí některé suroviny
    - Peníze - snížena váha mincí
    - Aukce - nastavena maximální doba trvání aukce na 7 dnů
    - Runické předměty - sníženo potřebné množství prášku z krystalu při vyndavání run (2 prášky na jednu úroveň)

    Opravy
    - Harm - oprava chyby při zasažení více cílů

    30.09.2017, To-Do list, General

    Vážení hráči,

    po odmlce, kdy jsem nebyl kvůli práci schopen spravovat server, se vracím zpátky do aktivnější služby. Už z doby před začátkem prázdnin máme naplánovanou a rozdělanou řadu nových věcí a vylepšení pro hru, které se nám zatím do dnes nepodařilo plně implementovat. To bych rád teď v následující řadě aktualizací změnil a ráznějším tempem tyto věci do hry zavedl. Abyste věděli co očekávat, na co se těšit, a zároveň mohli případně dopředu poskytnout vhodný feedback, tak uvedu několik příkladů těchto plánovaných změn.

    S přaním hezké hry,
    Malak


    Snížení váhy peněz
    Protože bylo zřejmé, že aktuální váha peněz s množstvím, které se ve světě nachází, tvořila občasnou překážku při hraní, tak dojde k snížení této váhy.

    Přenášení vlastností předmětu
    V přípravě je systém, který by umožnil pro hráče vlastním úsilím přetvořit v případě potřeby aktuální výbavu (zbraně a zbroje) na jiný typ předmětu (sekeru na halapartnu atd) a moct se tak snáze adaptovat na změny systému nebo vlastní potřeby.

    Zlevnění poplatku za vyndání run
    V souhře s předchozí změnou dojde k snížení počtu potřebných prášků nutných pro vyndání run z runického předmětu

    Výměna dovednosti
    S podobnou myšlenkou jako změna, která umožní změnu předmětů, chceme vytvořit i možnost snadnější úpravy vlastní postavy. K tomu má posloužit nový herní předmět, který umožní některé dovednosti postavy ukládat a vyměňovat následně za jiné.

    Zvýšená produkce tábora
    Protože růst tábora je zdlouhavá věc trvající řadu měsíců, tak je těžké pro nové tábory alespoň částečně "dohnat" ty stávající a je tak úkon na několik měsíců se dostat jen k prvním několika stavbám. Kvůli tomu bude umožněno táborům do určité hraniční úrovně za extra poplatek urychlit stavbu a dosáhnout tak těchto úrovní rychleji.

    Obchodník pro řemeslníky
    Pro možnost snadnějšího a přístupnějšího obchodu máme v přípravě specializovaného obchodníka, který by nabízel služby řemeslníka, který ho má pronajatého. U tohoto obchodníka tak nebude nutné vytvářet dopředu množství jednotlivých předmětů, které daná dovednost má, a vystavovat je do nabídky, ale postačí obchodníka opatřit zásobou potřebného materiálu a zakázník si bude moci vybrat z nabídky řemesla předmět, který bude chtít zakoupit dle nastavené ceny v ceníku a dojde k jeho výrobě až při uskutečněném prodeji. Plán je také, aby bylo možné užívat stejným způsobem i služby speciálních nářadí.

    Chov zvířat
    Bude umožněno vystavění ohrady v táboře, kde lze chovat domestikovanou zvěř k užití. Krom běžných zvířat chovaných na mléko, maso nebo jiný produkt bude možné i chov koní a mustangů. Krom toho bude možné využívat ohradu jako tzn "parkoviště" - odložený kůň zde nebude moci umřít a bude se sám krmit. Také přibude možnost výstavby kurníku pro slepice a včelího úlu.

    Perla z tamerských zakázek
    Dlouho očekávané využití této perly poskytne možnost zisku speciálních rasových jízdních bojových i nebojových tvorů.

    A tak dále
    Chystaných změn je jako vždy více, ale ty buď nejsou takového rozsahu, abych je považoval za vhodné se o nich rozepisovat, nebo nejsou ještě bohužel natolik rozpracované aby jejich zavedení bylo v krátké době možné. Seznam několika takovýchto změn je možné najít v topicu To-Do List

    28.09.2017, Úprava kódu, System

    Specializace
    - Pro lepší umožnění testování Abilit, a zároveň také specializací, každá postava nyní obdržela 30 bodů k rozdělení navíc

    Opravy
    - Vyvolávač - 5, 1 - oprava aby bonusové léčení platilo na všechny vyvolané tvory, ne jen vlastní
    - Vyvolávač - 4, 5 - oprava aby bonusové použití Greater Heal kouzla platilo na všechny vyvolané tvory, ne jen vlastní
    - Rytíř - 2, 7 - oprava nefunkční imunity na Mortal Strike při zásahu od DzMonských hvězdic
    - Vrah - oprava aplikace bonusového Krvácení u zbraní, které mají Shadow Strike úder
    - Kapitán - oprava aby s lukem mohl používat speciální údery
    - Ethereal Voyage - oprava zaplňování Followerů po použití kouzla
    - Explosion - oprava přeskočení na hráčskou postavu po smrti cíleného tvora
    - Inscription - oprava výroby Runebooku bez spotřeby prazdných run

    25.09.2017, Úprava kódu, System

    Specializace - Ability
    - Došlo k spuštění první testovací verze aktivních abilit u specializací
    - Zatím se jedná o základní verzi, kde budou většinou vždy chybět různé vizuální efekty a popisující zprávy
    - Prodlevy na použití budou ze začátku nastaveny na vyšší dobu a až se ověří správná funkčnost, síla a hlavně vyvážení dané abilit, tak se dle toho bude prodleva upravovat.
    - Ability sami o sobě nemají aktuálně žádný poplatek, je pouze nutné mít 5 bodů vložených u Specializace v poslední schopnosti a při jejich použití splňovat podmínky Specializace.
    - Abilitu je možné vyvolat příkazem ".SpecAbility X", kde X je nahrazeno číslem pořadí ability v tabulce (1-5) nebo pomocí lišty (.Lista), kde došlo k jejich přidání.
    - Aktuálně jsou vypnuté (nejsou dokončené) ability Pán času (Zaklínač), Silná podpora (Vyvolávač) a Panika (Lovec)
    - Popisky budou postupně doplňovány.

    Více informací hledejte, dotazy a případné chyby pište do tohoto topicu

    17.08.2017, Posun v bádání, Události

    Rial stál před Gheerskou školou Magie a téměř se bál vzít za kliku. Jak dlouho už tu nebyl? Nadechl se a otevřel dveře. Kalime ho obdařila úsměvem a okamžitě mu vyšla vstříc, aby ho objala.
    "Jsem rád, že jsi v pořádku, regent mluvil o znepokojivých zprávách od dobrodruhů."
    "Jsem. Tady v Gheeru je bezpečně. Zatím."
    Když ji pustil, kývla hlavou ke dveřím vedle. Rial se pousmál. Teď ta méně příjemná část.
    V pracovně stáli čtyři mágové. Ritiena a Amelora znal, stejně tak Delanera, svého kolegu z merhabského odboje. Čtvrtá byla žena, tipoval ji na mágyni toorských. Všichni mluvili jeden přes druhého.
    "... tak by se to pole takhle nechovalo!"
    "Ale z toho, co víme od kerantských, se dá klidně usuzovat, že vibrace pole mohou znamenat obojí."
    "To jsou ale informace staré nejmíň 40 let, spíš víc. Nemůžeme počítat s tím, že se bariéra za tu dobu vůbec nezměnila, to by byl hazard se životem."
    "Však oni se najdou dobrovolníci, co to zkusí, a pak budeme vědět víc."
    "Amelore!"
    "Dobrý den," zkusil to Rial, ale nikdo mu nevěnoval pozornost. Odkašlal si, ale i to zaniklo v hádce přítomných mágů. Přimhouřil oči, zkoncentroval se a zašeptal tři krátká slůvka: "In Vas Por." Podlaha se zachvěla a všichni čtyři se k němu otočili. "Dobrý den, povídám," usmál se na ně.
    Bělovousý mág, nejstarší ze čtveřice, se zamračil. "Tohle kouzlo v domě?"
    "Nejsem žádný začátečník, Ritiene." Rozhlédl se po ostatních. "Generál Sarif mne pověřil, abych se k vám připojil při zkoumání bariéry. Moje oblast zájmu je sice jinde, ale dřív jsem měl i něco do činění s kerantskými krystaly, tak snad budu co platný. Můžete mne seznámit s tím, co máme?" Začli mluvit jeden přes druhého a Rial pozvedl ruku. "Delanere, můžeš to shrnout? A představit mne," usmál se na čarodějku.
    "Zaria, z Tooru," předběhla merhabského mága dotyčná.
    "Rial, kdysi z Gheeru, teď z Merhaby," odvětil a lehce se uklonil. Pak se podíval na svého kolegu.
    "Co máme..." Delaner si promnul vous. "Máme bariéru, o které nic nevíme a kterou máme projít, pár útržkovitých informací ze Zagan-Maru a nůž od našich generálů a regentů pod krkem."
    Historie se opakuje, pomyslel si Rial, když se Delaner pustil do podrobností. Vyčaruj z ničeho nic, mocný mágu. Nerad to přiznával, ale dal by půl Gheeru za pár zagan-marských mágů. Celý za kerantského. Nu což, snad postačí aspoň to, co nám Tern sehnal, pomyslel si, když pokládal před čtveřici užaslých mágů jeden z arapalských svazků. A to ještě nevědí, že v paláci jsou další. A krystal naladěný na Zagan-Mar.

forum dp2 ozveny dp2 obchodna vyveska
soubory ke stazeni
privesky dp2