Lave menu


Novinky



10.10.2017, Úprava kódu, System

Řemeslníkův obchodník
- Vytvořen nový typ obchodníka, který je určen k pronajmutí výhradně pro řemeslníky
- Tento obchodníka nabízí všechny výrobky, které jeho pronajímatel umí výrobit
- U obchodníka může pronajímatel nastavit ceny jednotlivých využitých materiálů a fixní a procentuální příplatek
- Potřebný materiál je pak při poklikání na obchodníka možné vložit do jeho batohu, aby bylo možné jednotlivé výrobky prodávat
- Obchodníka je také možné libovolně převlékat
- Při nákupu si tak kupující vybere výrobek z výrobního menu zvolené dovednosti, kterou má řemeslník, a u požadovaného výrobku uvidí výslednou cenu. Počítá se zde také běžná šance na výrobu nebo exceptional kvalitu. Výrobek se tak nemusí vždy podařit vyrobit nebo není zaručena výroba v nejvyšší kvalitě.
- Je v plánu přidání možnosti použití vlastního materiálu (kupujícího) a také využití dodatečných služeb (enhance, runické a ancient nářadí)

Tábor
- Umožněno provedení urychleného stavění díky kterému je za dvojnásobný poplatek peněz možné postavit kteroukoliv stavbu během jednoho dne. Urychlené stavění je možné využívat do 15. úrovně tábora.
- Bylo provedeno přepočítání sil útočníků a obránců při napadení tábora, aby lépe odpovídalo požadovanému potřebnému počtu obránců pro nejvyšší šanci na úspěšnou obranu. Aktuálně nemá vylepšení palisád nebo zbrojnice vliv na sílu obránců, jejich účinek je automaticky započítán.
- Zobrazení dnů v menu a záznamech tábora upraveno aby ukazovalo navíc i herní datum
- Obrana tábora - zjednodušeny záznamy boje
- Oprava překrývání textu na stránce Vylepšení
- Dekorace - do nabídky přidány velké dveře (brána) s možností uzamčení na obyvatele tábora
- Dekorace - Do nabídky přidány rostoucí stromy, které přinášejí plody (sklízet může pouze obyvatel tábora). Později se počítá s přidáním i dalších pouze dekoračních (neplodných) stromů.
- Dekorace - do nabídky přidáno venkovní osvětlení
- Dekorace - do nabídky přidán venkovní stánek
- Obchodníci - Přidána možnost pořízení řemeslníkův obchodníka pro vybraného obyvatele tábora. Pokud vlastník tohoto obchodníka nebude vybrán ihned při přidání, tak je možné dodatečně nastavit poklikáním na jeho spawner. U řemeslníkova obchodníka je možné nastavit rasu, pohlaví a upravovat jméno a vzhled stejně jako u bežných obchodníků.
- Obchodníci - přidána možnost nastavení daně pro řemeslníkové obchodníky

Změny
- Postava - přidáno tlačítko ke skrytí/zobrazení panelu aktuálních dovedností
- Postava - přidáno tlačítko ke skrytí/zobrazení panelu se specializací
- Nástroje - navráceno zobrazení výrobků červenou barvou v případě, že postavě chybějí některé suroviny
- Peníze - snížena váha mincí
- Aukce - nastavena maximální doba trvání aukce na 7 dnů
- Runické předměty - sníženo potřebné množství prášku z krystalu při vyndavání run (2 prášky na jednu úroveň)

Opravy
- Harm - oprava chyby při zasažení více cílů

28.09.2017, Úprava kódu, System

Specializace
- Pro lepší umožnění testování Abilit, a zároveň také specializací, každá postava nyní obdržela 30 bodů k rozdělení navíc

Opravy
- Vyvolávač - 5, 1 - oprava aby bonusové léčení platilo na všechny vyvolané tvory, ne jen vlastní
- Vyvolávač - 4, 5 - oprava aby bonusové použití Greater Heal kouzla platilo na všechny vyvolané tvory, ne jen vlastní
- Rytíř - 2, 7 - oprava nefunkční imunity na Mortal Strike při zásahu od DzMonských hvězdic
- Vrah - oprava aplikace bonusového Krvácení u zbraní, které mají Shadow Strike úder
- Kapitán - oprava aby s lukem mohl používat speciální údery
- Ethereal Voyage - oprava zaplňování Followerů po použití kouzla
- Explosion - oprava přeskočení na hráčskou postavu po smrti cíleného tvora
- Inscription - oprava výroby Runebooku bez spotřeby prazdných run

25.09.2017, Úprava kódu, System

Specializace - Ability
- Došlo k spuštění první testovací verze aktivních abilit u specializací
- Zatím se jedná o základní verzi, kde budou většinou vždy chybět různé vizuální efekty a popisující zprávy
- Prodlevy na použití budou ze začátku nastaveny na vyšší dobu a až se ověří správná funkčnost, síla a hlavně vyvážení dané abilit, tak se dle toho bude prodleva upravovat.
- Ability sami o sobě nemají aktuálně žádný poplatek, je pouze nutné mít 5 bodů vložených u Specializace v poslední schopnosti a při jejich použití splňovat podmínky Specializace.
- Abilitu je možné vyvolat příkazem ".SpecAbility X", kde X je nahrazeno číslem pořadí ability v tabulce (1-5) nebo pomocí lišty (.Lista), kde došlo k jejich přidání.
- Aktuálně jsou vypnuté (nejsou dokončené) ability Pán času (Zaklínač), Silná podpora (Vyvolávač) a Panika (Lovec)
- Popisky budou postupně doplňovány.

Více informací hledejte, dotazy a případné chyby pište do tohoto topicu

15.08.2017, Úprava kódu, System

Změny
- Runic Info - přidáno zobrazení všech vlastností u Očarovaného předmětu
- Pošta - nastaveno vynechávání smazaných postav ze seznamu příjemců
- RP Hodnocení - nastaveno vynechávání smazaných postav ze seznamu k ohodnocení
- Postava - přidána tabulka zobrazující dovednosti, které postava má aktuálně naučené, pro rychlé použití

Opravy
- Pošta - oprava možnosti zaslání na speciální adresy v případě, že postava nemá nikoho pojmenovaného
- Řemeslník - oprava červené barvy výrobků ve výrobním menu (zatím pouze vypnutí)
- Perk - oprava ponechání perků získané ze Specializace při resetu všech perků

7.08.2017, Úprava kódu, System

Svět
- Pevnost Dz’Monů - navýšeny magické předměty v pokladu, zkušenosti a body specializace za bránu

Specializace
- Přidána nová sekce Obecné znalosti, kde lze převést bouns z až tří vybraných schopností zvolené Specializace na volné body do systému Perků
- Zvolená schopnost musí být plně aktivována (pět bodů vložených) a poté ji je možné zaměnit za 3 body do Perků
- Jedná se spíše zatím o systém, který má nahrazovat finální před jeho vytvořením

Emote
- přidána možnost vytváření vlastního emotu
- u vlastního emotu je možné vybrat název, emot, zvuk i animaci
- aktuálně není možné používat animace na jízdním tvoru a zvuky v proměnách

Změny
- Bojovník/Vrah - 1, 2 - smazání zprávy v případě, že je cíl imunní na krvácení
- Spirit - nastavení Come příkazu po přesunutí u podpůrného spirita
- Fertile Dirt - snížení váhy na 0,1
- Kněz - přidána zpráva zobrazující průběžné vybíjení nebo nabíjení Heal kouzla
- Nekromant - přidána tabulka zobrazující počet aktivních tvorů vytvořených pomocí Animate Dead kouzla
- Nekromant - nastaven jiný vzhled proměny Lich Form
- Momentum Strike - nastavena procentuální účinnost Hit Spell vlastností při zásahu okolních cílů dle procenta provedeného zranění
- Hřeben - zakázáno česání s pokrývkou na hlavě
- Knockback - zrušeno omezení používání s úderem Whilrwind
- Travel book - navýšen počet knih v prodeji
- Rytíř/Kapitán - 1, 5 - snížení účinnosti na 5 Natural Protection

Opravy
- Kněz - oprava zobrazení násobku Healing Touch na předmětech a ve Vlastnostech
- Xarhaaz - oprava chybné účinnosti Magic Affiliation na Healing Touch
- Oprava možnosti přesunout se pryč z Luminoru/Foxhole bez dokončení úkolů
- Jízdní zvíře - oprava situace, kdy kvůli zadanému povelu Come zvíře po zabití svého pána zůstalo v případě napadnutí stát namísto útěku
- Vyvolaní tvorové - oprava aktivního příkazu Attack ihned po vyvolání
- Obchodní síň - oprava zobrazení "Crafted by" 2x po sobě u oblečení
- Obilí - oprava ponechání kvality
- Štít - oprava zobrazení Block hodnoty dle durability
- Mage amulet - oprava přidávání desetinásobné hodnoty odolností
- Mephitis - oprava spawneru Mustanga

Dodatek
- Požadavky na změny postavy nebo předmětů realizované v rámci novinek z 1.7. bude možné ohlásit nejpozději do konce tohoto týdne (13.8.)
- Prosíme všechny, kteří se s nějakým požadavkem už ohlásili, ale ještě jim nebylo vyhověno, aby zopakovali znovu žádost skrze Page ve hře, děkuji.

29.07.2017, Úprava kódu, System

Změny
- Momentum Strike - změna aplikování bonusového zranění z pouze vedlejších cílů na pouze hlavní cíl
- Poptávka - umožneno zadávat cenu poptávaného zboží s desetinným číslem (pouze jedno)
- Bard - přidána oznamující zpráva po skončení efektu Balad
- Spirit - nastaven aktivní příkaz Come po přivolání podpůrného Spirita
- Exploze - Nastaveno aby v případě, že cíl na kterém je exploze zakouzlena zemře předtím než se exploze aktivuje, tak se kouzlo přenese na blízkého náhodně vybraného nepřátelského tvora. Pokud žádný není, tak se výbuch provede na těle.
- Greater Heal - snížena základní vyléčená hodnota z 4-9 na 3-8
- Kněz - používání kouzla Heal na jiné osoby je nyní podmíněno počtem dostupného nabití, k dispozici je 10 a jedno se doplní každé 3 vteřiny
- Kněz - 2, 2 - navýšena základní vyléčená hodnota Fire Fieldu, při maximálních dovednostech, z 2 na 6
- Kněz - 2, 2 - navýšena základní vyléčená hodnota Chain Lightningu, při maximálních dovednostech, z 7-9 na 24-30
- Kněz - 1, 3 - přidáno snížení účinnosti Healing Touch na bandáže na 2 / 3
- Kněz - 2, 7 - změna schopnosti na: Pokud cíli pod vlivem kouzla Greater Heal klesnou životy pod 20%, tak následující léčení z tohoto kouzla bude trojnásobné
- Human - úprava aby Human na předmětech viděl potřebnou sílu upravenou dle jeho rasové vlastnosti (bohužel zatím jen na těch, které už nosí)
- Třísky - nastaveno otáčení postavy při rozdělávání

Opravy
- Luminor - oprava zachování navádějících šipek po relognutí
- Vrah - 5, 6 - oprava šance na provedení schopnosti (z 20% na 100%)
- Bard - oprava chyby způsobující nekonečné trvání balad
- Bard - oprava chybné prodlevy na pohlcení zranění u Akordu A, kvůli tomu se pohlcení aktitovalo až za dvě minuty, ne ihned
- Bard - oprava aby pohlcení zranění u Akordu A fungovalo na všechny typy zranění, ne pouze ze zbraní
- Summon Fiend - oprava aby pohlcení zranění fungovalo na všechny typy zranění, ne pouze ze zbraní
- Spirit - oprava aby podpůrný Spirit nemohl blokovat zavření dveří
- Gwali - oprava špatně nastaveného Hit Life Leech u proměny Ophidiana
- Healing Touch - oprava zobrazení na předmětech aby zobrazená hodnota správně reprezentovala účinnost na léčení
- Specializace - oprava růstu úrovně

Stránka 1 z 25  >   >> Zobrazit vše

forum dp2 ozveny dp2 obchodna vyveska
soubory ke stazeni
privesky dp2