Lave menu


Novinky



30.09.2017, To-Do list, General

Vážení hráči,

po odmlce, kdy jsem nebyl kvůli práci schopen spravovat server, se vracím zpátky do aktivnější služby. Už z doby před začátkem prázdnin máme naplánovanou a rozdělanou řadu nových věcí a vylepšení pro hru, které se nám zatím do dnes nepodařilo plně implementovat. To bych rád teď v následující řadě aktualizací změnil a ráznějším tempem tyto věci do hry zavedl. Abyste věděli co očekávat, na co se těšit, a zároveň mohli případně dopředu poskytnout vhodný feedback, tak uvedu několik příkladů těchto plánovaných změn.

S přaním hezké hry,
Malak


Snížení váhy peněz
Protože bylo zřejmé, že aktuální váha peněz s množstvím, které se ve světě nachází, tvořila občasnou překážku při hraní, tak dojde k snížení této váhy.

Přenášení vlastností předmětu
V přípravě je systém, který by umožnil pro hráče vlastním úsilím přetvořit v případě potřeby aktuální výbavu (zbraně a zbroje) na jiný typ předmětu (sekeru na halapartnu atd) a moct se tak snáze adaptovat na změny systému nebo vlastní potřeby.

Zlevnění poplatku za vyndání run
V souhře s předchozí změnou dojde k snížení počtu potřebných prášků nutných pro vyndání run z runického předmětu

Výměna dovednosti
S podobnou myšlenkou jako změna, která umožní změnu předmětů, chceme vytvořit i možnost snadnější úpravy vlastní postavy. K tomu má posloužit nový herní předmět, který umožní některé dovednosti postavy ukládat a vyměňovat následně za jiné.

Zvýšená produkce tábora
Protože růst tábora je zdlouhavá věc trvající řadu měsíců, tak je těžké pro nové tábory alespoň částečně "dohnat" ty stávající a je tak úkon na několik měsíců se dostat jen k prvním několika stavbám. Kvůli tomu bude umožněno táborům do určité hraniční úrovně za extra poplatek urychlit stavbu a dosáhnout tak těchto úrovní rychleji.

Obchodník pro řemeslníky
Pro možnost snadnějšího a přístupnějšího obchodu máme v přípravě specializovaného obchodníka, který by nabízel služby řemeslníka, který ho má pronajatého. U tohoto obchodníka tak nebude nutné vytvářet dopředu množství jednotlivých předmětů, které daná dovednost má, a vystavovat je do nabídky, ale postačí obchodníka opatřit zásobou potřebného materiálu a zakázník si bude moci vybrat z nabídky řemesla předmět, který bude chtít zakoupit dle nastavené ceny v ceníku a dojde k jeho výrobě až při uskutečněném prodeji. Plán je také, aby bylo možné užívat stejným způsobem i služby speciálních nářadí.

Chov zvířat
Bude umožněno vystavění ohrady v táboře, kde lze chovat domestikovanou zvěř k užití. Krom běžných zvířat chovaných na mléko, maso nebo jiný produkt bude možné i chov koní a mustangů. Krom toho bude možné využívat ohradu jako tzn "parkoviště" - odložený kůň zde nebude moci umřít a bude se sám krmit. Také přibude možnost výstavby kurníku pro slepice a včelího úlu.

Perla z tamerských zakázek
Dlouho očekávané využití této perly poskytne možnost zisku speciálních rasových jízdních bojových i nebojových tvorů.

A tak dále
Chystaných změn je jako vždy více, ale ty buď nejsou takového rozsahu, abych je považoval za vhodné se o nich rozepisovat, nebo nejsou ještě bohužel natolik rozpracované aby jejich zavedení bylo v krátké době možné. Seznam několika takovýchto změn je možné najít v topicu To-Do List

16.07.2017, Stránky, General

- Korespondence - nová stránka věnující se možnostem herní korespondence a souvisejícím předmětům
- Dungeony - seřazení dungeonů dle obtížnosti a dle abecedy
- Svitky moci - doplněny informace k získání svitků moci 3. úrovně (Hagart)
- Pravidla - doplněna pravidla pro tábory
- Tábor - doplněny informace o svatém místě, stěhování tábora a změně odboje, pod který tábor spadá
- Magické vlastnosti - aktualizován Focus Attack a Hit Knockback, přidána vlastnost Healing Touch, doplnění maximálních hodnot a přidání dodatečných informací k některým vlastnostem
- aktualizace webu vzhledem k posledním novinkám

17.05.2017, Aktualizace souborů, General

- Byla provedena oprava grafiky Kápě. Aktualizujte si soubory pomocí DP2 Auto Update programu

8.05.2017, Stránky, General

- Runické předměty - doplněny informace o Očarovaných runických předmětech, které byly nedávno uvedeny do hry
- Psaní knih - přidán návod zabývající se možnostma při psaní knih
- Rod lorda Arrmona - přidán nový záznam do knihovny v zápiskách o Arapalu
- Glirrdův deník - přidán nový záznam do knihovny v zápiskách o Arapalu
- Skalborská kronika - přidán nový záznam do knihovny v zápiskách o Arapalu - Gwali - opraven výpočet atributů Frost Lizarda a provedeno přehození atributů Gorily a Sněžného tvora
- Specializace - vytvořeno automatické provázání s popisky a hodnotama ve hře, aby se zajistil stála aktuálnost (zatím se netýká hlavních bonusů specializace - v zelené barvě)

14.04.2017, Výročí, General

Vážení hráči,
dnes náš shard slaví půlkulaté výročí od jeho znovuspuštění - 5 let.
Jako každým rokem jsme si pro hráče, jejichž stáří účtů dosahuje tohoto roku, připravili drobný dárek a to kápi na zakrytí tváře postavy. Navíc je každá kápě už při obdržení obarvena jednou náhodně vybranou barvou z rostlin.
Dárek dostanete do banky první postavy, se kterou se připojíte.
V případě, že stáří vášeho účtu ještě nedosahuje pěti let, tak tuto, nebo jinou odměnu, obdržíte v den dosažení potřebného stáří účtu - podrobnosti zde.

Jako vždy děkujeme za důvěru a čas vámi vložený do shardu a přejeme vám příjemnou hru.
GM tým

5.02.2017, Specializace, General

Specializace jsou nyní spuštěny v první ostré verzi.
Nyní nebudete štědře obdařeny hromadou bodů k rozdělení, ale začne se od nuly a bude potřeba si vše poctivě získat.
Úrovně pro specializace se získávají za projití dungeonu (při projití branou zkušeností). Některé lokace vám zkušenosti pro specializace nadají vůbec (ty základní, lehké) a ty co ano jsou rozděleny do dvou kategorií. První kategorie jsou těžší dungeony, kde lze tyto zkušenosti pro specializaci získat až 3x během jednoho týdne. Ty o něco lehčí dungeony vám dají zkušenosti pouze jednou za týden. Čas se počítá vždy od projití, tedy není konkrétní den, kdy se vše nuluje, ale vždy se počítá 7 dní od každého projití.
Pracuje se na tabulce, kde bude vidět seznam dungeonů, které postava zná (prošla alespoň jednou) a u nich bude názorně vysvětleno jestli za projití byste získali body, nebo ne. Takže to věřím do toho přinese potřebný přehled a pochopení jak to bude fungovat.
Rád bych upozornil, že se také budou zaznamenávat všechna projití skrze bránu, kdy postava získá zkušenosti ke specializacím a to z důvodu, že předpokládáme pozdější úpravu hodnot zkušeností u jednotlivých dungeonů. Tento záznam pak poslouží k tomu aby se váš získaný postup mohl vždy přepočítat na aktuální hodnotu a nemusel by se při větší změně nulovat celý systém. Tedy například pokud se rozhodneme, že Mephitis druhé patro je těžší a zaslouží si místo 10 bodů mít 12, tak dojde k přepočítání a každý, kdo má zaznemaná projití dostane tyto body navíc. A naopak pokud se budou body snižovat.
Podobně to pak bude i při přepočítání počtu zkušeností potřebných na úrovně.
Příkaz k vyresetování specializací (.specreset) zůstává volně přístupný.

Bylo provedeno pár změn kolem specializací, pár se ještě v krátké době chystá a další budou volně přicházet jak se budou věci ladit. Nebudu teď vypisovat co se vše změnilo, protože chci v příštích dnes udělat stránku na webu, kde se budou aktuální informace udržovat lépe.

Ze změn ale upozorním na jednu důležitou, která se týká více postav a to, že kouzlo Heal není nyní možné kouzlit na jiné cíle než sebe, pokud specializace neříkají jinak.

Většina specializací se stále také neukazuje ve Vlastnostech.

Více informací ke specializacím najdete aktuálně na fóru v topicu Specializace nebo později na samostatné stránce Specializace

Stránka 1 z 10  >   >> Zobrazit vše

forum dp2 ozveny dp2 obchodna vyveska
soubory ke stazeni
privesky dp2